Blanketter

Synes du, at alt det med udfyldelse af blanketter ser lidt uoverskueligt ud, er du velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen og få hjælp der.

Hvorfor skal der registreres så meget?

Halvårligt skal vi kunne afgive en skriftlig beretning til Praksisudvalget (PU). Beretningen fortæller hvilke grupper, der har holdt kurser, hvad emnerne var, hvor stor kursusdeltagelsen var til hvert arrangement og hver enkelt gruppes nuværende størrelse.
Vi skal dokumentere, at vi er i gang, at reel efteruddannelse for praksispersonalet kører, og at der er kvalitet i det, vi laver.
Derfor må vi have disse oplysninger ved hjælp af følgende blanketter.

Bestyrelsen arbejder løbende på at optimere møde anholdelserne i de lokale grupper.
Der er godt gang i grupperne i Region H med spændende og forskelligartet indhold.

Vi oplever indimellem udfordringer omkring mødeafholdelse i grupperne incl. underviser. Bestyrelsen har brug for at melde ud, det er meget vigtigt IKKE at aflyse aftalte RIV-møder og specielt når der er ekstern underviser engageret, da det bla. har økonomiske konsekvenser for RIV.
Hvis I i grupperne kommer i sådan en situation, så kontakt endelig en af os fra Bestyrelsen, så hjælper vi meget gerne med at finde den bedste løsning.

Afregning

Felterne til udfyldelse er rettet til, til hver enkelt og du vil på blanketten kunne vælge om du er:

Underviser

    • Honorar er 1600 kr, og kan aftales individuelt.
    • Udbetales fortsat som B indkomst
    • Har du en underviser, hjemmepleje f.eks. der skal betales med “vingave” kan der købes for
      750 kr.

Den, der evaluerer

  • Honorar er 400 kr
  • Udbetales fortsat som B indkomst

Bemærk:
Bluegarden/Dataløn står for udbetaling af honorar / udlæg
(Hvis beløbet ikke er udbetalt efter 3 uger så kontakt:
jane@riv-regh.dk

  • Diæter
    • frem til 31.12.21 hæves diæt beløbet til 100 kr 
       pr deltager
  • Den, der kun har udlæg.
    • Læg  venligst selv beløbet sammen fra bonerne (Upload bon’er i formularen)
    • HUSK RIV-Regh har projektor til udlån når du holder møderne – kontakt    jane@riv-regh.dk 

Har du spørgsmål eller ændringer til mail /kontakt er du velkommen til at kontakte :
nina@riv-regh.dk eller jane@riv-regh.dk 

Brevvpapir

Giv en god idé videre

Der er andre grunde til at registrere så meget:
Vi har jo kørt efteruddannelse i små grupper i snart mange år og har erfaret, at det betaler sig at have så meget orden i sagerne som muligt. Emnerne, som de forskellige grupper ”finder på”, kan via evalueringsskemaerne komme på hjemmesiden til inspiration for andre grupper. Gruppernes erfaringer, gode som dårlige, er af stor betydning.

Gruppelederens ansvar

Hvor vi i øvrigt ellers lægger op til at gruppelederen overdrager så meget som muligt til sine øvrige gruppe-deltagere, må vi – når det drejer sig om udfyldelse og afsendelse af skemaerne, beskrevet ovenfor, – bede om, at gruppelederen eller assistenten selv påtager sig dette arbejde hver gang.

Gruppeleder & assistent møde. Afholdes 12 november 2021 kl.9-16

2 fra hver gruppe. Hold øje med info om sted og emne.